Odine With Love

Odine With Love

sâmbătă, 5 septembrie 2015

~ Distanța dintre minciunile tale și tăcerea orgoliului meu ~

~ Am trăit aici și acolo. 
Am stat aici, înfășurată în cuvinte nerostite,
Și de fiecare dată când ai plecat,
Am ajuns să fiu implicată în leagănul cald de minciuni
Pe care le-ai creat pentru mine.
Am dormit cald, liniștită și am visat
Crezând că totul era adevărat
Și că nu era nimic greșit să iubești pe cineva
Care nu e la fel de sincer ca mine.
Îți mulțumesc pentru că ai mințit atât de rău,
Sau atât de bine, dacă stau să mă gândesc.
Acum perna e prea grea pentru patul meu,
Iar foile prea aspre pentru a șterge lacrimile. 
Există un decalaj prea mare între noi,
M-am trezit prea târziu și fără tine,
Fără tine în cap și în inimă.
Am pierdut. Tot timpul am pierdut.
Și mă pierd și pe mine, pentru că mă pierd în tine,
Și nu știu de ce? Pentru un  ”te iubesc”.
Degeaba vrei ceva de la mine, vrei dar nu mă ai
Nu voi fi niciodată nimic în viața ta. 
Știu. Dar nu plâng. Nici măcar asta nu mai fac.
Am fost prin pasiunea furtunii, 
M-am bucurat deja de suflarea cea mai mare a dragostei.
Am văzut ce este dragostea pentru cineva.
Mi-ai spus să îți dau o șansă,
Ți-am dat-o. Degeaba.
Cine se naște strâmb, trăiește strâmb...
Cam ăsta ești tu.
Acum am renunțat. Și îndur și o să rezist,
Dar o să îmi păstrez iubirea pentru mine.
Eu nu am fost slabă. Am fost puternică. 
Nu am renunțat, dar acum renunț. 
La ce bun să traversezi Atlanticul, dacă nimeni nu te așteaptă de cealaltă parte?
Cam asta simt eu.
Nu mă plâng. Încă te simt, te admir, te ador și te iubesc.
Acum mă voi opri aici. 
Pentru că așa ar trebui să fie. 
Esti implicat la distanță de minciuni și tăcere mândria mea.
Asta este distanța dintre minciunile tale și tăcerea orgoliului meu. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu