Odine With Love

Odine With Love

vineri, 18 septembrie 2015

~ Chelner încă o doză de de dragoste te rog ~

~ Pleacă și nu te mai întoarce dragul meu.
Nu am crezut vreodată că voi ajunge să îți spun asta, dar uite că am decis să o scriu.
Am hotărât să mai tai din mormanul ăsta de litere.
Te uit ușor ușor, știi?
Îți amintești când îți spuneam că totul e greu de suportat?
Toată durerea, toată oboseala, toată dragostea, toată confuzia și îndoiala, să clarificat puțin câte puțin.
Azi îmi pun în ordine gândurile pentru mine, îmi dau mai multă atenție mie, azi trăiesc pentru mine.
Tot ceea ce este al tău, o să încui într-o casă și o voi părăsi pentru totdeauna, cu toate celelalte dezamăgiri pe care le-am avut în viață.
Vreau să îți spun un singur lucru, să fii fericit și să nu te mai întorci la mine. Niciodată. 
Astăzi vreau să mă îmbăt și să mă bucur că am ziua de mâine.
Să-mi distrag atenția de la trecut, chiar dacă mâine mă aleg cu o mahmureală zdravănă.
Am ales să nu te mai însoțesc pe viitor, în nebunia vieții tale,
Mă plictisesc fantastic, pentru că ești atât de previzibil.
Îți știu fiecare text, fiecare încercare de a seduce.
Femeia din mine te cunoaște atât de bine și totuși deloc,
Dar nici nu mai încerc să aflu mai multe despre tine,
Pentru simplu fapt că mă plictisește filmul ăsta cu scenariu prost,
Sau un actor la fel de slab, care nu iese cu nimic din rol.
Devine obositor să o iau de la capăt de fiecare dată
Dar să nu existe decât un singur deznodământ,
Acela ca tu să te tot tăvălești prin cearceafuri străine.
O fi și ăsta un fetiș de-al tău,
Să testezi textile de tot felul, unele mai moi altele mai aspre,
Unele parfumate cu balsam, sau after shave masculin.
Tu știi însă tind să cred că nu mai faci diferența
Dintre un pat de hotel ieftin, sau o cameră de lux.
Cert este că ești atât de singur, încât tot ce mai ai de făcut cu tine
E să te plimbi din loc în loc, să te simți plin.
Tocmai am terminat paharul... parcă am luat o doză de dragoste
Și mă simt bine... al dracului de bine!
Azi vreau o supradoză...
Chelner, încă o doză de dragoste, te rog! ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu