Odine With Love

Odine With Love

marți, 22 septembrie 2015

~ Astăzi, în ciuda a tot, te iubesc ~

~ Astăzi, doresc să te iubesc. 
Cu punctele slabe, cu virtuțile tale, 
Cu atingerea ta, cu tot sufletul tău.
Astăzi, doresc să te iubesc și vreau să te simt lângă mine.
Azi am observat, dincolo de orice importanță a ta, 
Că dragostea mea e sinceră și nu pleacă, 
Este pentru tine și are motive să simtă că trăiește.
Astăzi Te iubesc și dragostea mea crește în fiecare zi. 
Cu lacrimi, cu suspine cu păcate, cu fericiri, cu tristețe.
Așa că te iubesc, dincolo de fizic, dincolo de corpurile noastre, 
dincolo de om.
Așa că te iubesc, aproape de perfecțiune, știind că ne vom întâlni. 
Există un singur Soare care să încălzească pământul,
Așa cum o singură Lună ne luminează noaptea,
La fel și în iubire, nu poate exista decât UNUL care să intre în inimă.
Azi simt că aș putea conduce cu mâinile kilometri pe pielea ta,
M-aș arunca în marea verde albastră a ochilor tăi
Și m-aș îneca acolo pentru totdeauna,
Aș alerga cu degetele pe fiecare părticică a corpului tău,
De mii și mii de ori, fără să obosesc.
Astăzi aș vrea să te visez chiar și în coșmaruri
Să te sărut și să te las fără aer cu sărutările mele,
Să te ascund în îmbrățișări și în zâmbete.
Încetul cu încetul am înțeles că dragostea nu poate fi definită, 
Nici descrisă pentru că fiecare iubire este special, unică, perfectă
Și doar iubirea mă face să mă simt mai bine în fiecare zi.
Te iubesc și cu siguranță o voi face și de acum înainte,
Pentru că în ciuda a tot, te iubesc. ~
~ Odine ~




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu