Odine With Love

Odine With Love

luni, 28 septembrie 2015

~ Ai fost începutul și sfârșitul meu. Alfa și Omega ~

~ Ai fost începutul și sfârșitul. Alfa și Omega
Semnificația constă în faptul că Alfa și Omega 
Sunt prima și ultima literă ale alfabetului grecesc clasic.
Când cineva vorbește despre Alfa și Omega,
În general, aceasta înseamnă de la început până la sfârșit. 
Poate însemna și dragostea care te distruge,
Dar în același timp și persoana care te face să o iei de la capăt.
Antidotul pentru toate otrăvurile care corodează mintea,
Lumina care te ghidează în întunericul nebuniei,
Căldura care topește gheața răului,
Vocea care te cheamă să o urmezi,
Persoana care te învață că opusul fricii nu e curajul, ci dragostea.
Iubirea te poate duce în Rai sau în Iad, dar întotdeauna duce undeva.
Trebuie să o accepți ca hrana existenței tale.
Dacă o refuzi, poți muri de foame, uitat în copacul vieții încărcate,
Fără a avea curajul de a gusta fructele lui.
Trebuie să trăiești cu fiecare detaliu dragostea,
Chiar dacă uneori e dificil să iubești conținutul așa cum e el.
Astrologii mi-au spus că ești tu, apusul de soare mi-au spus că ești tu,
Visele mi-au zis că ești tu, inima mi-a zis că ești tu,
Deși mă întreb dacă ești norocul meu care zboară în vânt,
Sau înot în aceiași direcție a curentului.
Ești prima literă a alfabetului sufletului meu
Și vreau să rămână singura literă,
Noul și vechiul testament al vieții,
Începutul și sfârșitul iubirii,
Dragostea mea, punctul meu final,
Alfa și Omega. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu