Odine With Love

Odine With Love

sâmbătă, 29 august 2015

~ Ține-mi inima ~

~ Se pare că întâlnirea noastră, pentru inima mea nu a fost suficientă,
E aici, atât de nerăbdătoare.
Să simtă, să fie atinsă, are nevoie de mai mult.
Câteva clipe de îmbrățișare nu o satură de dorință
Pentru că are o dorință insațiabilă de tine. 
Dorința asta nu îmi aduce echilibru
Îmi dă sentimentul agonizant de a fi aruncată în cele mai urâte coșmaruri,
Fără însă de a mă apăra.
Pasiunea mea pentru tine e o boală,
O boală explicită cu simptome evidente:
Tu.
Așa că ține-mă atunci când emoțiile mă fac să îmi pierd mintea,
Dar ține-mă. 
Și această îmbrățișare nemeritată,
Va face entuziasmul inimii mele să se calmeze,
Pentru că niciodată nu s-a simțit atât de completă,
Un calm, o tăcere inexplicabilă.
Inima mea e slabă, suferă de amnezie,
Ca cu un copil care s-a accidentat la joacă,
Plânge că și-a julit pielea,
Însă data viitoare va sări cu o bucurie inconfundabilă,
În brațele tale ca și cum nu a fost rănită niciodată.
A trecut prin cabinete, reconstituiri, transfuzii de sânge și atacuri de panică,
Dar apariția ta o vindecă de fiecare dată
Și mă trage la tine ca un atom electronegativ,
Care mă divizează în doi poli.
Fără ca măcar să-mi dau seama,
Inima cerșește căldura brațelor tale
Și involuntar mă bucur de pacea și securitatea lor.
Te rog, ține-mă cât timp este nevoie. 
Nu pe mine, ci inima mea rănită,
Care insistă să-mi arate că bate mai bine în ritmul inimii tale. ~
~ Odine ~



2 comentarii:

  1. Cascada

    E strigătul
    De disperare
    Al unui râu
    Ce-a întâlnit
    În cale
    Şirag de stânci
    Şi în cascadă
    S-aruncă
    Peste prag
    Să vadă
    Tot omul
    Că-i victorios
    Pe drumul lui
    Fără întors!

    poezie de Doina Bonescu din Va veni o zi
    Multumesc ! Felicitari ! O seara placuta !

    RăspundețiȘtergere