Odine With Love

Odine With Love

joi, 27 august 2015

~ Servește-mi inima cu rom ~

~ Servește-mi inima cu rom,
Aromată și îmbătată de vise,
Nebunia din mine răspândește pasiune
O dragoste dulce și turmentată.
Toarnă-mi câteva picături de iubire
Dă-mi voie să strig și să acționez liber,
Să ard în ochii tăi,
Altfel decât ceea ce e aprins în mine.
Dacă mă vrei ia-mă întreagă
Nu doar cu părțile luminoase,
Ci si umbrele.
Dacă mă vrei, ia-mă și cu verde
Și gri și roșu și întunecată
Și cu noapte și cu zi,
Nu tăia nimic din mine.
Ia-mă întreagă sau deloc,
Nu jumătate din corpul meu,
Din visele mele.
Ia toate bucățile din mine
Și reconstruiește-le,
Pentru că se potrivesc între ele
Dar nu se potrivesc oriunde!
Savurează-le ca pe un pahar de rom
Întotdeauna prea plin de pasiune,
Parfumat de soare, nori, stele, mare,
De atâta iubire, care te vrea.
Suflă-mi în ceafă șoapte,
Care mă obligă să zbor ca un pescăruș alb
Ce aleargă spre tine cu speranță
Și cade sub vraja ta de dorință.
Te văd ca pe un tremur în apă,
Un val ce vine și pleacă
Ce mângâie malul și nu poate scăpa
Fără să tragă cu el o parte din suflet.
Servește-mi inima cu rom
Și lasă-l să-ți inunde mintea,
Să curgă prin vene s-alerge prin gânduri,
Să șteargă orice urmă de amintire trecută. ~
~ Odine ~



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu