Odine With Love

Odine With Love

vineri, 21 august 2015

~ Punctul meu slab ~

~ Privirea ta pe a mea,
E un joc pe muzică ...
O dezmierdare subtilă,
Un sarut neașteptat ...
O explozie de dorințe într-o fracțiune de secundă.
Un moment ce perpetuează un sentiment care rămâne neatins.
Arăți ...
Tentant la atingere.
Te joci ...
Și mă faci să vreau să încerc...
Polenul de pe buze.
Ești pur și simplu irezistibil
Plăcere vinovată,
Simplă sau cu frișcă ...
Ești prietenul intim,
Partener de neliniște,
Căruia îi pretind să-mi arate cerul
Și căruia îi promit că mă întorc înapoi.
Ești zâmbetul contagios
O îmbrățișare fragilă în momente cheie. 
O privire care spune tot ce vreau să aud,
O gură ce mă face să tac cu un sărut neașteptat,
Un vis care mă duce unde nu mi-am imaginat vreodată să ajung,
Foamea de dragoste, de a fi împreună,
Foamea de libertate,
Foamea de aventură și emoție,
Foamea de afecțiune, atenție,
Punctul meu slab, care are un nume,
TU. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu