Odine With Love

Odine With Love

luni, 10 august 2015

~ Cel din spatele cuvintelor ~

~ Noi nu mai suntem iubiţi,
Nu suntem nimic special,
Doar suntem.
Suntem doi indivizi separați,
Tu cel din spatele cuvintelor,
Eu cea din fața unei coli albe,
Cea care transcrie, nu cea care își scrie destinul.
Tu mergi mai departe, eu bat pasul pe loc,
Exact ca un clopot ce scoate aceleași sunete.
Tu ești persoana din visele mele,
Schițată în chip de perfecțiune.
Eu trebuie doar să caut piesele care se potrivesc
Și pentru asta trebuie să scriu,
Să privesc părțile din mine în spatele oricărui cuvânt
Unde există o trăire a mea.
E ca și cum mi-aș citi sufletul ca pe o carte,
Să întorc paginile sau să sar peste capitole.
Mă văd pe mine, o reflexie a eului meu.
Tu ești un ”eu”, eu un alt ”eu”,
Nu suntem  nimic împreună
Și nu am fost împreună pentru că nu iubim la fel.
Când iubești nu te culci cu cineva, zbori cu cineva
Renunți la a atinge podeaua și faci cuib în casa sufletului.
Eu când iubesc sunt pasăre, dar sufăr ca un om,
Tu ești un chip minunat dar un suflet gol,
Ăsta ești tu,
Cel din spatele cuvintelor. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu