Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 29 iulie 2015

~ Dragă viitorule iubit ~

~ Ți-aș da un sfat sincer,
Să nu te îndrăgostești de mine.
La ușa inimii mele nu vei găsi nimic,
Decât niște locuri bântuite.
Nici măcar cheie nu mai există,
Aia demult e aruncată în mare.
E un vid în camerele sufletului meu
Dar prin care dai de ochi verzi.
Așa că, pentru binele tău, te rog,
Nu mă iubi, pleacă și caută iubirea în altă parte.
Nu am ce să îți ofer, am terminat tot.
Ai putea să fii un om atât de bun și blând
Și nu aș vrea să te rănesc.
Nu ai putea niciodată să ai încredere în mine,
Pentru că eu nu pot da încredere
Încrederea mea e departe în trecut.
Degeaba vei încerca să mă convingi,
Și să îmi spui că tu o să poți,
Să mă faci să uit trecutul și pe ”el”
Și să învăț să iubesc din nou, să te iubesc pe tine.
Iubirea mea s-a terminat, i-am dat-o ”lui” definitiv,
Pentru totdeauna... și cu totul.
Nici măcar să schimbi ceva în mine nu vei reuși,
Nici să clintești un singur fir de praf de la locul lui,
Acolo unde a fost doar ”el” și a lăsat locul părăsit,
Așa că te rog dragul meu viitor iubit,
Nu încerca să te îndrăgostești de mine,
Căci te voi răni, așa cum am fost rănită. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu