Odine With Love

Odine With Love

marți, 7 iulie 2015

~ Sărută-mă ~

~ Sărută-mă
Și ține-mi inima în palme,
Căci atunci când pleci
Ea bate mai repede.
Sărută-mă
Și vei simți cum tremur
Ce se prelinge pe coloana vertebrală,
Căci atunci când mă privești,
Ochii tăi mă ating pe suflet.
Sărută-mă
Și ține-mi mâinile în mâinile tale
Să formăm împreună două aripi
Ce-și doresc să zboare spre cer.
Sărută-mă
Și când te vei duce în lumea ta
O să îți amintești cum e în brațele mele,
Că sunt spațiul acolo unde când suferi,
Ea se topește precum gheața la soare.
Sărută-mă
Și buzele mele care grăiesc
Nu vor mai avea îndoieli
Vor fi liniștite,
Iar cala buzelor mele vor înflori
Și vor rosti tandru ”te iubesc”. ~
~ Odine ~


Un comentariu:

  1. Ceas ocolit

    Pecete e sărutul de sânge ars pe buze,
    cu şoapte fugărite în noapte ca jivine,
    în loc de nuferi marea se joacă cu meduze
    şi atât spaţiu rătăcit în timp se întinde pân' la tine.

    Drumul gâfâie în praf neştiind tu de unde vii
    în paiete iarba tresare aprinzându-şi licurici,
    numai pe unde au mai trecut paşii tăi cei mici
    din care a rămas doar ecoul cu rezonanţe arămii.
    Stephan Roll

    RăspundețiȘtergere