Odine With Love

Odine With Love

marți, 21 iulie 2015

~ Incandescent ~

~ Luna în zodia ta mă conduce către cele mai îndrăznețe visuri,
Spre fantezii care mă scot în afara graniței imaginației,
Fără echilibru și fără nici o frână,
Într-un carusel în care teama și adrenalina se îmbrățișează.
Vederea, atingerea, auzul, gustul, mirosul,
Fiecare dintre aceste simțuri mă conectează cu tine, îmi dau emoții și sentimente,
Sunt percepții instinctive, fără rațiune
Dar îmi stimulează gustul de a risca să sar dincolo de limită.
De ce nu pot să nu mă gândesc la tine?
Ești un cadru frumos, care mă bântuie ziua și mai ales noaptea,
Ești în ochii mei și în capul meu,
Ești în pielea mea,
În imaginația mea, acolo unde este deja maximul.
Fiecare moment îl simt cu mintea și cu inima,
Închid ochii și te văd acolo, mirosul, pielea, mâinile,
Totul e de neuitat, ești exact ce vrea mintea
Și continuă să-și imagineze, fără oprire, fără să-mi dea pace
Ca o mare tortură.
Locuiești în fiecare gând al meu și asta te face fericit,
Așa că îți permit să călătorești fără constrângere prin el,
Ciudat, special, intens, de neuitat, adevărat,
O iubire care nu este dragoste,
Este ceva mai mult, pentru că nu are nici o legătură și nici un pretext.
Ești incandescent, ca praful de stele,
Ești ca un bici pe spate, pedeapsă și recompensă,
Mult... mult prea mult și știi asta,
Ești sursa plăcerii ce cauzează o durere atât de dulce. ~
~ Odine ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu