Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 24 iunie 2015

~ DO-ar a ta ~

~ DOrința e mult mai mare decât ar vrea mintea să controleze,
REspirația e grea atunci când dorul mă sugrumă,
MIrosul tău mi-a pătat sufletul de culoare și parfum,
FAscinată sunt de tot ce însemni tu, încât...
SOLicită fiecare bătaie de inimă la maxim,
LAnțul iubirii îmi gâtuie existența,
SInonimul meu ești tu....
DOctorul iubirii mele ești tu...
          ... și încep și cânt încă o dată....
DO, RE, MI, FA, SOL, LA, SI, DO-ar a ta, pentru totdeauna! ~
~ Odine ~

2 comentarii:

  1. Astă-zi

    tu fluture roşu pe o floare albă
    bagă timpul în somnul tău cu vise
    şi-l vei alungi atât cât să-ţi ajungă

    vei trăi o secundă cât o viaţă şi o
    viaţă cât o secundă
    vei trăi în trecutul prezentului viitor
    ori în prezentul viitorului trecut
    sau poate în viitorul trecutului prezent

    vei putea
    plin de iubire să calci curat peste şerpi

    poezie de Vlad Scutelnicu din Piramida Ka-zar (2012)

    RăspundețiȘtergere
  2. Să vezi o lume într-un fir de nisip și cerul într-o sălbatică floare, să ții infinitul în căușul palmei și eternitatea în fuga unei clipe… :)

    RăspundețiȘtergere