Odine With Love

Odine With Love

duminică, 14 iunie 2015

~ De ce te porți ca un blestem? ~

De ce te porți ca un blestem
Dărâmând totul în mine
Și nici nu vii când eu te chem
De parcă tot ți se cuvine?

De ce mă faci să îmi urăsc
A mea inimă sărmană,
Când tot ce fac e să te iubesc,
Cu o dragoste nepământeană?

De ce mă lași să umblu ca vrăjită
În lumea asta așa de crudă,
Să fiu de tine azvârlită
Precum femeia cea zăludă?

De ce azi te porți indiferent
Iar ieri îmi jurai iubire,
Și ce primesc eu permanent
E tratament de otrăvire?

De ce te-ai transformat așa
Din bărbatul tandru și patern,
În cel care vrea a-mi declanșa,
Intrarea în Infern? ~
~ Odine ~
 

Un comentariu:

  1. * * *

    aş vrea să văd
    ce visezi
    în noaptea asta
    oricum eu astăzi
    mi-am depus
    la Banca de Organe, coasta.

    poezie de Girel Barbu (17 noiembrie 2012)

    RăspundețiȘtergere