Odine With Love

Odine With Love

vineri, 26 iunie 2015

~ Dacă te întorci ~

~ Te întorci, iar...
De fiecare dată te întorci.
Nu vrei să-mi stai prea mult aproape,
Însă nici departe nu reziști prea mult.
Aventura se duce întotdeauna
Și atunci ai nevoie de iubire,
Aventura nu mai e deajuns să te liniștească.
Ești ca o carte fără coperți...
Ca o voce care se transformă în șoapte...
Ca o toamnă care își începe metamorfoza în toiul verii.
Mirosul tău îmi mănâncă aerul care îl respir,
Sau încerc să respir.
De ce nu taci,
Să devii o carte pe care nu mai vreau să o citesc
Și să te pun pe raftul cel mai de sus din bibliotecă?
De ce strigi după mine de fiecare dată,
Să citesc și să recitesc fiecare pagină,
Fiecare silabă, fiecare virgulă și fiecare punct,
După fiecare capitol închis?
Ești pentru mine mereu o nouă poveste parcă,
Gustul dulce al descoperirii unui copil al cărților.
Îmi dai atât de puțin, dar care înseamnă atât de mult,
Mă trimiți să rătăcesc prin labirinturile minții tale
Să umblu pas cu pas
Și să aprind acolo luminile conștiinței.
Îmi ceri să te țin în palmele mele
Care chiar dacă sunt fragile și nesigure,
Îți dau partea de afecțiune de care are nevoie fiecare celulă,
Într-un spațiu fără timp și absent,
Dar care decid de fiecare dată să te păstreze.
Ai nevoie ca ele să scrie literă cu literă,,
Toate silabele încurcate, toate verbele,
Să te scriu în cuvinte, urmă cu urmă.
Chiar și fără ele știi că atunci când te uiți la mine
Toate emoțiile sunt din cauza ta
Iar când mă îmbrățișezi
Fiecare fior se transformă în frig,
Că ești ca o floare care mi-a crescut în inimă,
Care adăpostește culoare și disperare,
Dar care stă într-un câmp de iubire.
Când ai avut nevoie de mine,
Întoarce-te, dar dacă o faci,
Nu mai pleca, rămâi,
Dar pentru totdeauna! ~
~ Odine ~

2 comentarii:

  1. * * *

    sunt un om
    important -
    azi dimineaţă
    soarele
    a răsărit
    drept
    în faţa mea.

    poezie de Girel Barbu
    Felicitari ! Multumesc ! o zi frumoasa iti doresc !

    RăspundețiȘtergere