Odine With Love

Odine With Love

sâmbătă, 23 mai 2015

~ Vreau să uit... ~

~ Vreau să te uit
Să uit tot ce a fost,
Dar inima îmi reamintește
De fiecare dată când bate.
De fiecare dată când împinge sângele în vene
Pentru că îmi aduce aminte că îmi ești acolo,
Că faci parte din mine...
Și nu te vreau,
Dar nu știu cum să te scot.
Am o singură șansă să te scot din mine,
Șă te scriu,
Să te scriu cu sânge
Până când se va termina,
Atunci te vei termina și tu
Și o să te uit.
Și-am să te scriu
Și-am să te strig
Și-am să te scriu urlând
De dor și de durere de va fi,
Tot nu voi înceta să te scriu
Până la ultima picătură,
Chiar de va fi să mor apoi
Tot nu voi înceta până să te uit.
Așa măcar voi pleca în eternitate,
Voi putea pleca uitând,
Uitând de tine,
Exact așa cum și tu ai uitat de mine.

Doar că eu acolo nu te voi mai știi
În schimb tu o să vii și o să îți aduci aminte.
Acolo nu vei mai uita
De tot ce ai promis și nu ai îndeplinit,
Tot ce ai rănit și nu ai vindecat.
Încă te scriu cu sânge,
Încă mai am destul,
Dar știu că te voi uita
Și poate acum eu trăiesc o viață
În încercarea de a te uita,
Dar tu vei trăi o eternitate,

Apăsat de toate regretele. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu