Odine With Love

Odine With Love

joi, 21 mai 2015

~ Visul meu a rămas la tine ~

~ Degeaba încerc să dorm,
Visul meu e la tine,
E cu tine,
E cu o parte din trecut.
Degeaba încerc să uit,
Mereu îmi aduci aminte,
Îmi servește o porție de venin acest ”tu”,
Pe care eu nu îl mai cunosc,
Un ”tu” care a deveni sclavul minciunii,
Acest ”tu” care caută nimic,
Dar calcă totul în picioare.
Degeaba am irosit cuvinte pe tine,
Toate nu au rămas decât litere
Care au trecut prin mintea ta ca niște păsări speriate.
Degeaba cred că ai putea fi altfel,
Tu nu știi cum ar trebui să fii altfel,
Ești de prea mulți ani, astfel.
În zadar am crezut în iubirea ta,
Degeaba am riscat în iubire,
Căci a fost o iubire în care nu am riscat decât eu,
O iubire în care am răbdat doar eu,
O iubire în care am suferit doar eu,
O iubire care pentru tine nu a valorat nimic.
Dăruiești vise, dar la final rămân doar visele
Care se risipesc la ivirea zorilor,
Atentezi la inima femeilor,
Să dovedești altora cât de cuceritor și de ”stil” ești.
Degeaba am căutat acest tot la tine,
Căci la tine toate lucrurile sunt pe jumătate,
Ești jumătate de om cu jumătate de inimă
Și din nefericire pentru tine, trăiești pe jumătate.
Degeaba încerc să fiu indiferentă,
Pentru că ce a fost a fost un timp pierdut,
Timp pe care nimeni nu mi-l poate înapoia
Și o iubire pe care am dat-o fără limite
O iubire atât de mare pe care am irosit-o,
Pe un om atât de mic. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu