Odine With Love

Odine With Love

joi, 7 mai 2015

~ Vinul... ~

~ Semeni cu vinul.
Licoarea roșiatică ce sclipește
Ce-mi intră în vene și mă vrăjește,
Cu aroma lui parfumată dar puternică
E mult mai adevărat decât tine.
El e cel care nu se lasă niciodată
Fără să mă seducă și să mă ducă,
Și să-mi trezească simțurile adormite.
Îmi duce mințile pe alte culmi,
Mă poartă-ntr-un dans seducător,
Un tango al papilelor gustative,
Împreunate cu sângele ce-i simte esența,
Mă dezbracă de prejudecăți și timiditate,
Și mă face femeie mai femeie, decât toate femeile.
Tăria lui seamănă cu tăria unui bărbat
Atingerea simțurilor  mult mai profundă
Pulsul îmi urcă în puncte înalte,
Și totul te duce-n locuri paradisiatice.
E atât de puternic încât mă slăbește
Mă-nfierbântă din vârfurile degetelor,
Până-n ultimul fir de păr de pe creștet,
Încât fericirea e distanța dintre mine și un fir de sticlă.
Vinul mă îmbată, mai mult decât tine,
El mă face să mă simt reală
Și de cele mai multe ori fericită
Ca un adevărat bărbat,
Tu.... tu m-ai învățat doar să fiu puternică,
              Nu și o femeie fericită. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu