Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 27 mai 2015

~ A te iubi... ~

~ A te iubi...
A însemnat a fi cu tine și a învăța
Că nu există prinț sau cerșetor
Atunci când două suflete se îmbracă
În aceiași haină subțire de dragoste.

A te iubi...
A însemnat să cred într-un ”pentru totdeauna”
Să îmi multiplic conceptul de rău și bun,
A însemnat să te recunosc ca un antidot
A tot ceea ce viața mi-a inoculat în vene.

A te iubi...
A fost ca un vis din care nu am vrut să mă trezesc
Să trăiesc într-un vis în care credeam cu toată ființa,
A fost îndrăgosteala de fiecare dimineață
Atunci când primul nume care îmi venea în minte, era al tău.

A te iubi...
A însemnat să cred în ceea ce nu văd
Dar să știu că nu pot uita nici o secundă,
Să învăț să trăiesc cu dorul în piept
Și cu milioane de speranțe pentru mâine.

A te iubi....
A însemnat să dau jos toate armurile,
Pentru a mă dezvălui goală, fără teamă,
Să-mi desfac fiecare foiță de pe inimă și să o arăt,
Așa fierbinte cum este, în spatele unei inimi de gheață.

A te iubi...
Pentru mine a însemnat ”totul”,
Să-mi pun inima în ștreang și ca pariu pentru tine,
Să-ți cumperi jetoane pentru jocuri mărunte și să pleci,
Lăsând cheia blocată în sufletul meu încuiat,
A însemnat să sufăr până la moarte, dar fără să mor. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu