Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 29 aprilie 2015

~ De ce te scriu? ~

~ Scriu și plâng.
Și iarași scriu și recitesc și plâng.
De ce te scriu?
Oricum, nici nu îți pasă și nici nu citești ce-ți scriu
Și-atunci de ce îți scriu?
Scriu de durere
Și recitesc să-mi retrăiesc durerea
Nu din sadism,
Ci din nevoia de a ierta
Și nu a te ierta pe tine,
Ci a mă ierta pe mine,
Că ți-am dat crezare,
Că ți-am dat putere asupra mea,
Că ți-am pus în mână cheile
Cu care m-ai închis pe dinafară.
Te scriu deși tu nu știi,
Nu știi pentru că nu vrei să știi
Pentru că dacă ai știi...
Cuvintele...
Ți-ar apăsa conștiința,
Te-ar măcina și ți-ai aduce aminte,
Că ai încuiat ușa pe dinafară,
Iar cheile?... Cheile le-ai pierdut,
Demult...
De ce oare te mai scriu?
De ce te-am scris atâta timp?
De ce ți-am vindecat iubitele rănite?
De ce am făcut curat în urma ta,
În viața lor?
De ce-am aerisit camera după ce le-ai alungat?
De ce nici acum nu mă eliberezi?
De ce te-ntorci și mă întorci când încerc să te uit?
De ce mai recitesc,
Să retrăiesc de-atâtea ori iubidu-te mai mult,
Ce simt și scriu și retrăiesc în minte,
Căci până și mintea mi-e dușman
Și când mai uit mi-aduce ea aminte,
Cât te iubesc și iar mă pun și scriu
Și retrăiesc, ce citesc plângând. ~
~ Odine ~



2 comentarii: