Odine With Love

Odine With Love

joi, 30 aprilie 2015

~ Complementari ~

~ Tu iubești,
Eu te iubesc,
Tu ești fericit,
Eu nu,
Tu râzi,
Eu plâng,
Tu ai tot,
Eu nimic,
Tu citezi pe alții,
Eu te citez pe tine,
Tu îmi ceri să te învăț
Eu deja am învățat,
Tu ești mijloc de puzzle,
Eu sunt colțul,
Tu mă fumezi pe mine,
Eu nu fumez,
Tu dormi noaptea,
Eu am insomnii,
Tu visezi când dormi,
Eu te scriu când dormi,
Tu ești o flacără,
În mine arde totul stins.
Suntem complementari,
Niciodată în același timp.
Tu cauți marea dragoste,
Eu nu o mai caut,
Tu poate o să o găsești,
Eu nu o voi avea niciodată.
Dar nu o să te mai iubesc,
Nu voi mai plânge și voi fi fericită,
Nu o să te mai învăț și nici nu te voi mai cita,
O să mă apuc de fumat și voi dormi în fiecare seară,
Voi visa fără să te mai scriu.
Poate nu voi găsi marea dragoste,
Dar nu o să îți mai fiu complementară,
Nu voi mai fi prelungirea ta,
Voi deschide larg fereastra,
Voi redefini stigmatul
Și voi redeveni EU. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu