Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 25 martie 2015

~ Nu aștepta... ~

~ Îmi place să visez nebunește,
Îmi place ascult ploaia la fereastră, 
Îmi place să văd cum strălucește soarele dimineața ... 
Îmi place să iubesc și să fiu iubită 
Îmi place să fiu un poet îndrăgostit ... 
Îmi place uneori să am singurătate în nopțile mele 
Îmi place să trăiasc fără regrete ... 
Îmi place să-mi păstrez emoțiile pe hârtie ... 
Îmi place să scriu ce-mi trece prin minte într-un minut 
Îmi place să fiu eu însumi, cu punctele mele forte și slabe 
Îmi place să știu că nimeni nu este perfect ... 
Îmi place controversa și filosofia, 
Îmi place să trăiesc și să fac față problemelor, 
Îmi place să spun adevărul, nu să mint 
Îmi place să fac tot ceea ce simt ... 
Îmi place geniul Dalí și îi iubesc picturile de când le-am văzut ...


Așa că nu asteptați ca alții să vă recunoască valoarea,
Nu aștepta să pierzi astăzi oameni importanți din viața ta și să îi jelești mâine,
Nu aștepta să cazi, să îți amintești de sfatul părinților,
Nu aștepta boala, să îți arate cât de fragilă îți e viața,
Nu aștepta oameni perfecți în iubire și să îi dai pe cei ce te iubesc la o parte,
Nu aștepta prea mult să îți ceri iertare, când ai rănit pe altul,
Nu aștepta separarea, ca să cauți împacarea,
Nu aștepta durerea sufletească, ca să crezi în rugăciune,
Nu aștepta să te laude altul, ca să crezi în tine însăți,
Nu aștepta doar ca altul să te iubească necondiționat, iar ție să nu îți pese
Nu aștepta să vină ziua morții tale, ca să începi să trăiești!!
Nu aștepta să trăiești!! ~
~ Odine ~

Un comentariu: