Odine With Love

Odine With Love

luni, 5 ianuarie 2015

~ Unde mă poți găsi? ~

~ Mă poți găsi în orice colț al visului,
De la un capăt la altul al orizontului,
În mișcarea unei crengi în bătaia vântului 
În foamea profundă a dorului, 
În partea de sus, în lumina din umbră, 
În rugăciune, dar de fiecare dată altfel
În carnea și oasele existenței tale... 

Mă poți găsi oriunde mă vei vrea, 
În culorile care ne unesc în distanță, 
În pauzele dintre scrisorile mele, 
În mângâieri ascunse în rânduri 
În căile vieții, în adevărurile tale, 
În graba lacrimilor tăcute, 
În dulcele "te iubesc"
Pe care îl spun altfel când e dor de tine.


Sunt legată de mânerul inimii tale,
Câteodată sunt în vizita în inima ta 
În îmbrățișarea imaginară, 
În mâinile tale ... 
Căci am un mod nebunesc de a iubi ... 
Sunt o fereastră deschisă către visurile tale,
Spre lumi pe care le descopăr în fiecare zi,
Spre dimensiuni paralele în vremuri perpendiculare,
În lumea îngerilor cerești,
Acolo unde inimile zboară.

Mă poți găsi oriunde mă cauți,
Iar dacă o să mă cauți o să mă afli,
În râsete vesele de copii,
Într-o mică lumânare ce arde în beznă
Pentru că dacă sunt cu tine
Inima mea radiază de bucurie. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu