Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 14 ianuarie 2015

~ Nu vorbi... ~

~ Nu vorbi...  
Ține-mă doar de mână, 
Întrucât în dimineața asta
Soarele îmi strălucește în ochi
Și degetele tremurătoare se odihnesc 
În tăcerea preferată a degetelor tale. 

Nu vorbi...  
Aruncă-mă în vertijul sentimentelor
În lumina casei sufletelor
Unde orice pală de vânt
Desenează cuvinte pe peretele chipului,
Iar gura respiră cu certitudine
Aerul din tine, din mine, din amândoi.

Nu vorbi...
Lovește-mi în minte cu speranțe
Ce cutreieră pe treptele zilelor mele,
Lovește cu zâmbete calde în zorii sentimentelor
Care trăiesc și cresc în mine.

Nu vorbi...
Șoptește-mi în gesturi
Iubirea care vine din alt cer,
Dar s-a așezat pe harta cerului meu
Și mi-a pus pe frunte
Coroniță de laur cu credință și speranță.

Nu vorbi...
Orice ar fi, doar îmbrățișează-mă
Pentru că tu vorbești cu mine fără voce,
Te aud în înteriorul meu
Căci suntem obiectul unui vis de neatins,
Visat de vânt în piatră de o mie de ani. ~
~ Odine ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu