Odine With Love

Odine With Love

duminică, 25 ianuarie 2015

~ Iubește-mă încet... ~

~ Astăzi am dat aripi imaginației
Am închis ochii și a început să zboare!
Am simțit vântul în față.
Mi-am petrecut timpul printre nori plutitori,
M-am uitat la frumusețea stelelor,
La Luna care a zâmbit că a fost observată
Și am simțit plăcerea libertății.

Dragostea mea e ca o noapte cu lună plină,
Mare și strălucitoare,
Iar eu sunt liberă...
Liberă ca fluturii,
Ce dansează un dans fără oprire.

Inima mea e ca o stea strălucitoare
Care lumină ochii tăi de vrăjitor,
Sufletu-mi e ca o sirenă
Înfășurată în rochia de mătase a mării.

În brațele tale sunt ca un copil,
Care tânjește după dragoste,
Precum heruvimul după ceruri.
Așa că... iubite dă-mi o îmbrățișare 
Să mă simt în brațele tale ca o pasăre în cuibul ei,

Să-ți pot auzi inima cum bate,
În timp ce a mea arată pulsul vieții.
Dă-mi o îmbrățișare mai mare decât toate visele mele
Și rămâi cu mine așa pentru totdeauna.
Dacă mă iubești, iubește-mă încet...
Și mult... pentru că viața e prea scurtă. ~
~ Odine ~




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu