Odine With Love

Odine With Love

joi, 18 decembrie 2014

~ Inima nu se poate desena cu creionul ~

~ Văd îngeri, aud stele,
Alcătuiesc poezii care ignoră răul,
Trezesc vise și creez fericire din aur interior
Ca să ating cu înțelepciune copiii stelelor.
Cu toții suntem copiii stelelor
Și împodobim cerul ca niște mărgele de sticlă,
Alergăm pe drumuri să ne îndeplinim visele
Purtăm în inimi comori  ca niște armuri
Și semănăm în vânturile vieții aur din suflet.
Suntem niște creaturi atât de delicate
Și așteptăm ca atunci când greșim să ne folosim de radieră.
Inima nu se poate desena cu creionul
Pentru că e imposibil să reprezinți sentimente,
Experiențele, trăiri, speranțe, dezamăgiri,
Așa că nu poți nici să stergi din ea cu radiera.

  
Dragostea vine ca o lumină
Și scoate la vedere foamea, goliciunea sufletului
Slăbiciunea și inundă ochi cu lacrimi de mare
Inventează culori, deschide drumuri prin labirint
Pune flăcări în privire și desface aripile invizibile ale sufletului.
Dragostea te transformă în poet
Poetul devine pasăre și zboară liber în fiecare dimineață
Devine o lacrimă de dor și o aripă frântă
Devine foc ce arde in inimi și parfum de flori.
Dar cuvântul poetului îndrăgostit
Devine sunet și explozie
Iar inima lui se dilată și înalță,
Cu o pasiune eliberată spre ceruri.
El face artă, iar arta lui e de a lucra cu cuvintele
Nu poate desena inimi sau sentimente,
Le exprimă prin scârțâit de peniță
Așa cum arcușul pe coarde naște muzici.
Eu nu desenez inimi, sau sentimente, eu le compun
Fac artă, iar arta din inima mea... este să te iubesc. ~
~ Odine ~

Un comentariu:

  1. Uneori mă întreb cum ar fi fost viața mea dacă nu l-aș fi contactat pe Dr. Ajayi, preotul de vrajă / ​​vodoo. soțul meu este un bărbat grijuliu și iubitor, dar de aproximativ 6 luni este la distanță de mine și de copii, nu-i mai pasă de bunăstarea noastră și abia doarme acasă, am pledat cu el de mai multe ori, dar toate pledoariile mele cad pe surd urechi pentru a fi prieteni sinceri, că 6 luni a fost un iad viu pentru mine. Am încercat chiar să aranjez consiliere pentru el și pentru mine, dar el a refuzat întotdeauna, așa că am ieșit să caut ajutor și am discutat problema cu prietena mea apropiată Arina, ea mi-a povestit despre acest mare doctor vrăjitor numit Dr. AJAYI, care și-au ajutat vărul în căsătoria ei am fost sceptic, dar am decis să încerc, i-am explicat doctorului AJAYI tot ce se întâmplă în familia mea și mi-a spus să fac anumite lucruri acasă, i-am urmat toate instrucțiunile și, spre marea mea surpriză, soțul meu a venit acasă pe a treia zi, spunând că nu știe ce i-a venit că-i pare rău pentru ceea ce ne-a supus mie și copiilor, acum trăim ca o familie și DR AJAYI trebuie să fie mulțumit pentru asta, El este într-adevăr un adevărat jucător de vrăji supradotat de la naștere, dacă treci printr-un moment dificil în relația ta și ai nevoie de o soluție, te rog să nu fii timid sau să te ascunzi în tăcere contactează-l pe DR AJAYI astăzi și recuperează-ți dragostea. îl puteți contacta prin e-mailul său: Drajayi1990@gmail.com sau Whatsapp SAU numărul Viber: +2347084887094 Voi ne întoarcem pentru a-mi mulțumi, asta este o promisiune.

    RăspundețiȘtergere