Odine With Love

Odine With Love

luni, 15 decembrie 2014

~ Fluturi în deșert ~

~ M-am întâlnit cu un înger care m-a întrebat:
- Există fluturi în deșert?
- Nu, nu există, i-am răspuns.
El m-a privit zâmbind cald ca unui copil neștiutor, a întins mâinile și a închis ochii spunând:
- Imaginează-ți sufletul liber, dar în lanțurile trupului,
Stând cuminte și ascultător,
Acceptând această închisoare
Pentru că știe că va veni ziua în care va zbura.
În fiecare zi visează la o lumină mai puternică decât lumina zilei,
Care se va deschide în timp și spațiu în jurul său.
Așa că acceptă acest cocon îngust,
Suportând și așteptând acea zi când va zbura din nou.
Simțeam soarele cum arde pe obrazul meu,
Și atunci am deschis ochii și am văzut:
Mii de fluturi colorați carezburau în  jurul meu
Strălucind în lumina zilei.
M-a privit blând și mi-a văzut reacția,
Iar eu am început să râd cu gura până la urechi,
Strigând: Simt..... Știu....
M-am întors....dar....
Nu mai era acolo. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu