Odine With Love

Odine With Love

luni, 1 decembrie 2014

~ Când dragostea unește ~

~ De atâtea ori am încercat să citesc printre rânduri, să caut sensul unor lucruri care nu aveau sens.
Atâtea ore și ore m-am jucat cu frazele, încercând să-mi maschez sentimentele sau poate să le ascund.
Am vrut să citesc fiecare uitare, să înțeleg fiecare tăcere, să caut adevărul din spatele minciunilor,
Poate multe din aceste adevăruri, au fost doar adevărurile mele.  
Cât de des am crezut că dorul meu a fost și dorința ta și că dacă îți aparțin eu ție, părea să fie suficient pentru amândoi.
De câte ori am văzut posibilități acolo unde nu mai exista nici o posibilitate, 
Am vrut să le găsesc în viața reală și în poveștile romantice cu final fericit.  
Și sunt atâtea povești frumoase ... așa cum și cărțile au atâta magie! 

Nimeni nu a trăit viața ta sau a simțit efectele rănilor tale, 
Nimeni nu a iubit cu inima ta sau a simțit durerea ei,
Nici alături de tine în fiecare noapte nu a fost când nu aveai somn, gândindu-te la tot ceea ce ai fi putut face să fie altfel.  
În gândurile tale sunt un milion de critici, pe care nimeni nu te-a auzit spunându-le.
În interiorul inimii tale e o dorință de a alege cea mai bună cale, de a stabili ritmul și de a te face proprietarul propriei fericiri. 
Tu îți scrii povestea... și vei continua până vei găsi cel mai bun scenariu de sfârsit al acesteia,
Pentru că suntem aici să aflăm ce putem face să fim cu adevărat fericiți. 
Am realizat că prin greșelile și succesele noastre, dacă am fi perfecți nu am avea nevoie de o viață întreagă să creștem. 
Știu că în ziua de azi e greu să crezi că mai există povești de dragoste și că ele mai sunt doar în cărți,
Dar am avut cel mai bun exemplu să cred că ele mai există și în realitate.

Așa că mulțumesc mama, mulțumesc tata care mi-au arătat că în dragoste oricât de greu este se poate trece. Că atunci când greul te lovește, dragostea unește și că cea mai grea despărțire e atunci când unul dintre ei trebuie să treacă în neființă. ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu