Odine With Love

Odine With Love

marți, 4 noiembrie 2014

~ Dialog între noi ~

~ Tu: Uită-te în ochii mei pentru că îți spun adevărul. Au fost atâtea femei în viața mea în ultimii ani, însă cu niciuna nu am simțit ce simt cu tine.
Eu: Și de ce îmi spui asta acum?
Tu: Pentru că nu vreau să te mai îndoiești niciodată de ceea ce simt pentru tine.
Eu: Câteodată nu mai știu ce simți pentru mine. O simt din ochii tăi dar faptele tale îmi schimbă sentimentul ăsta. De multe ori aș fi vrut să fiu altfel.
Tu: Cum?
Eu: Să nu mai judec cu inima ci cu mintea, doar că nu mă lasă. Sunt prea slabă.
Tu: Nu ești deloc slabă, din contră eu cred că ești cea mai puternică femeie și de asta te iubesc atât de mult.
Eu: Că sunt puternică?
Tu: Că ești atât de specială :)
Eu: Și tu cum ești?
Tu: Eu mă simt special pentru că sunt iubit de tine și că mereu ai avut atâta răbdare cu mine și m-ai înțeles în nebunia mea.
Eu: Vrei să spui că te-am așteptat și te aștept de atâția ani....
Tu: Și o să mă mai aștepți?
Eu: Se pare că inima nu îmi prea dă de ales și mai nou mi-a infectat și mintea cu virusul ei.
Tu: Îți multumesc pentru tot ceea ce nu merit dar continui să oferi! Și într-o zi o să simți că îmi pare rău pentru tot...
Eu: Într-o zi...
Tu: Da... E de ajuns una
Eu: Da. Atunci o să te aștept... până în ziua când o să fii pregătit. ~

~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu