Odine With Love

Odine With Love

vineri, 31 octombrie 2014

~ Iartă-mă ~

~ Iartă-mă că iubesc ochii tăi, ca niște pene ale păsărilor pierdute în zbor...
Dacă iubesc copilul nerăbdător și neliniștit ce nu se satură de căutări...
Dacă ador jocul mâinilor tale care mă ating ca niște valuri...
Dacă mă îmbolnăvesc de zâmbetul tău infectat cu dorință...
Dacă gust din marea  adusă de palmele tale...
Dacă mă pierd pe drumul însemnat de pași...
Dacă sufletul meu începe să devină dependent de tine...
Dacă îți sărut prezența cu ochii mei printr-o zbatere de pleoape...
Dacă în pieptul meu simt un roi de aripi ce flutură dormice să simtă palmele tale...
Dacă sufletul meu se cutremură la marginea albă a patului vieții...
Dacă ochii se închid sedați de dorință în abis...
Dacă inima mi se afundă într-o călătorie fără cale de întoarcere...
Dacă mă acoperi cu o pătură de stele și zâmbete în stare de ebrietate...
Dacă pântecul îmi devine un iad al prejudecăților...
Dacă pielea ta e ca o pânză cu care mă acopăr de frig...
Dacă gura îmi amuțește când se îmbracă cu săruturi...
Dacă trupul meu leșină predându-se ca o cârpă beată în brațele tale...
Dacă timpul se oprește pentru o clipă atunci când îmi spui cuvântul "te iubesc"...
Iartă-mă dacă te iubesc mai mult decât mă iubesc pe mine. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu