Odine With Love

Odine With Love

marți, 22 iulie 2014

~ Astăzi sufletul alunecă simţind corpul înălţat de fericire ~

~ Astăzi vreau să vorbesc despre dragoste
Şi să trăiesc doar pentru tine,
Astăzi vreau să te pun în sufletul meu,
Ca o icoană sfântă.


Sufletul şi inima mă găseşte,
Cu gândurile în zbor către tine,
Aşteptând să întâlnească cea mai dulce,
Emoţia ce trezeşte simţuri amorţite de vremuri.

Alunecă corpul-mi necontrolat
Tremurând între tăcere şi suspine,
Iar atingerea palmelor tale,
Se mulează pe conturul trupului meu.

Simţind inima ta pe pieptul meu
Cum trepidează la cuvintele de iubire,
Alternez cu şoapte şi mângâieri
Să primească afecţiunea după care tânjeşte.

Corpul zboară să te îmbrăţişeze
Etanşând gura cu săruturi cu febrile,
Dulcea nebunie mă face să simt că vreau,
Să trăiesc veşnic acest vis de iubire.

Înălţat de fericire gândul,
Mă face să-ţi vopsesc chipul
Umplut în ameste cu culori de bucurie,
Culorile curcubeului plin de magie. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu