Odine With Love

Odine With Love

luni, 30 iunie 2014

~ Când mă uit în ochii tăi ~

~ Când mă uit în ochii tăi văd marea,
Mă pierd în ei și încerc să îmi găsesc chemarea,
Mă arunc în valurile tulburate de ale tale gene,
Precum marinarul strigat de cântec de sirene.

Când mă uit în ochii tăi văd marea,
Dar pleoapele triste îmi blochează intrarea,
În adâncurile unde peștii au aripi prin apă,
Unde înoată zburând și cu pasiune se adapă.

Când mă uit în ochii tăi văd marea,
Iar verdele-albastru proiectează zarea,
Unde mă cufund în oceane întregi de iubire,
Și plâng cu lacrimi dulci de fericire.

Când mă uit în ochii tăi văd marea,
Unde furtunile clocotesc răscolindu-ți privirea,
Și-mi stârnesc pasiuni și dorințe-arzătoare,
Mi-ești dragostea ce mă face așa visătoare. ~

~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu