Odine With Love

Odine With Love

vineri, 7 martie 2014

~ Măicuţa mea ~

~ Îţi mulţumesc că m-ai născut dragă măicuţa,
Că m-ai privit mereu cu ochii tăi de căprioară
M-ai învăţat să merg ţinută de mânuţă,
Să mă faci mare şi o mândră domnişoară.


M-ai îmvăţat că viaţa este doar iubire,
Că lumea-i blândă, caldă şi feerică,
Plină de flori şi zâmbete de fericire,
Cu cântece vioaie şi tril de rândunică.

Mi-ai mângâiat sufletul din copilărie
Cu glasul tău suav ca o vioară,
Mi-ai făcut din cârpe câte-o jucărie
Şi m-ai îmbrăţişat când eram bolnăvioară.

Şi-ţi mulţumesc din inimă măicuţa mea
Şi îmi doresc să trăieşti o veşnicie,
Să nu te schimbe timpul şi nici lumea,
Iar Domnul să-ţi umple sufletul de voioşie.

Iar chipul tău blând şi-atât de sfânt,
O să-l păstrez în minte ca-ntr-o ramă,
Că nu-i nimic mai drag pe-acest pământ
Decât să poţi rosti cuvântul „Mamă”. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu