Odine With Love

Odine With Love

marți, 25 februarie 2014

~ Pentru tine ~ (Poem de dragoste XIV) ~

~ Îmi odihnesc inima la margine de ape,
Căci mult prea mult a tulburat-o dragostea
Şi mi-aş dori să fii atât de aproape,
Iubitul meu, himera mea.


Iar doru-mi ţine buzele-ncleştate,
De sarea de pe faţa-nlăcrimată,
Şi-as vrea să poată să te mai sărute
Aşa cum o făceau odată.

Nici somnul nu mai vrea s-audă
De-o inimă ruptă în două,
S-a săturat, că e atât de hâdă
Şi nu mai are forma unui strop de rouă.

Poate n-a fost destul cât te-am iubit,
Sau poate n-am ştiut să-ţi dăruiesc,
Ori poate că viaţa ar fi trebuit,
Să ţi-o închin sau poate s-o jertfesc.

Vor trece zeci de ani de-acu-nainte
Şi vei uita că tot ce am îţi aparţine,
Însă într-o zi, tot o să îţi aduci aminte
Că dragostea mea a fost....doar „pentru tine”. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu