Odine With Love

Odine With Love

duminică, 16 februarie 2014

~ O femeie plină de dragoste ~ (Poem de dragoste XII) ~

~ Când rămân fără cuvinte şi stau tăcută
Aş vrea să înţelegi că am nevoie să fiu lângă tine.
Dacă vezi că sunt pe cale să plâng,
Nu-mi spune să nu o fac pentru că lacrimile oricum vor veni,
Pentru că nu le pot ascunde.
Dacă îţi spun că sunt tristă,
Nu-mi spune să nu fiu,
Las-o să mă cuprindă, să înţelegi că nu pot să mă prefac.
Când eu sunt veselă şi plină de zâmbet, iar tu trist,
Să nu crezi că nu îmi pasă de tine,
Însă atunci rolurile se inversează,
Şi eu sunt stâlpul pentru tine.
Lasă-mă să fiu aşa cum sunt,
O femeie plină de dragoste,
Căci o femei fără dragoste este ca iarna,
Ca o luminiţă pierdută în deşert,
Ca stâncile izolate de mare,
Pe care valurile le lovesc continuu.
O femeie fără dragoste
Este ca o prăpastie adâncă,
Ce duce spre abis.
Este asemeni unei lăute demontată
La care nu se mai poate cânta,
Ca o barcă pe valuri ce rătăceşte fără direcţie.

Însă o femeie plină de dragoste,
Este mai mult decât un înger,
Este ca o suflare lină pe frunte a lui Dumnezeu,
Urmată de atingerea divină.
Poetul i se închină în tăcere
Şi bea lacrimile cereşti pentru ea,
Pentru ca o femeie plina de dragoste e ca zorile,
Este ca o rază de soare pentru roua frunzelor.
Sufletul unei femei pline de dragoste e însetat,
Precum e arabul în deşertul fierbinte,
Ferestrele vieţii îi sunt deschise,
Pentru că iubeşte.
Vorbeşte sincer şi spune exact ce simte,
E caldă ca nopţile de vară cu lună plină,
Sensibilă şi puternică în acelaşi timp
Şi toate uşile în calea ei nu mai au chei,
Pentru că ea are o singură cheie ce le deschide pe toate,
Cheia ei, este... IUBIREA. ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu