Odine With Love

Odine With Love

joi, 20 februarie 2014

~ Cine eşti tu, străinule? ~ (Poem de dragoste XIII) ~

M-am pierdut în ochii tăi
Mă pierd în tine, cine esti tu?
Şi ce vrei de la mine,

Dacă vrei ceva de la mine?
Ştiu că ai luat deja tot înainte
Şi aş dori să ignor totul.
Am visat o fiinţă fără chip,
A cărui faţă ştiu atât
Îi lipsea conturul ataşat unor ochi.
Am visat la o viaţă care nu s-a întâmplat
Dar care încă mă poate surprinde
Am visat la tine.
Dar cine eşti tu?
M-am gândit ca poate tu şti?

Tu ai fost norul alb, care a căzut din cer
Cu gust de buze de miere
Tu ai fost cel care a venit
De la norul de cenuşă din mare.
Furtuna care m-a făcut să mă prăbuşesc
Dar să îi văd frumuseţea.
Ai venit ca un nor de septembrie,
Ce s-a scuturat deasupra vietii mele,
Alteori plin de minciuni
Care au venit şi au plecat,
Dar care au lăsat sa ardă doruri.

În timp ce eşti departe de mine
Trăiesc doar pe jumătate
Oboseala cântăreşte în mintea mea
Şi anulează cu mintea fiinţa mea.
Şi ce să fac în lipsă fără tine?
Nu m-ai învăţat să trăiesc
Tu m-ai învăţat doar să vreau
Şi să te doresc să te găsesc,

Dar cine eşti tu, străinule din vis? ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu