Odine With Love

Odine With Love

luni, 16 decembrie 2013

~ Fragmente din minte ~

~ Conjug ~
~ Conjug verbul a iubi
Pentru a raspunde la timpul prezent,
Vrajita de persoana a doua,
Singular in urechea mea,
Am nevoie de ceva sa ramana etern.
Da-mi un loc unde sa pun  capul,

Sa adorm. ~
~ Da Doamne... ~
~ Da Doamne toate mastile jos celor ce ma privesc si gandesc sa ma traga pe sfoara,
Arunca-le tencuiala de pe fata celor ce imi adreseaza cuvinte mincinoase,
Darama-le zambetul perfid pitit in spatele unui perete, celor ce vor sa ma duca spre amagire,
Demonteaza chipul demonului ascuns al celor ce incearca sa imi insele increderea.
Si ai grija Doamne de mana murdara care incearca sa imi infiga cutitul in inima. ~
~ Inundatii ~
~ Da-mi in maini intreaga ploaie,
Asa cum mi-ai adus inundatii in ochi,
Si-ti voi da un vers,
Care sa te urce pana la cer. ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu