Odine With Love

Odine With Love

vineri, 15 noiembrie 2013

~ Pictez pierduta in vise ~

~ Cand o sa ma intalnesc in vis cu sufletul tau,
O sa iti pictez ochii.
Cand o sa aud sunetul vocii tale,
Voi picta o pasare,
Cand am sa aud zgomotul pasilor tai,
Voi canta la pian visele mele.

Ma voi trezi pictor poet, plin de culori,
Naufragiat pe raza de lumina a zorilor,
Si a unui licar de durere amintindu-mi unde sunt.
Sunt pe Luna si in Rai si in Iad
Sunt in nori si in Iadul din mine,
Imi privesc cicatricile ce contin vise,
Iar ranile ma arunca in fanteziile mortii.
Dar ce ai vrea să fac?
Chiar dacă doare ne vedem in visele mele, 

Apari, ne sarutam si nu spui nimic 
Doar taci si astepti sa te pictez.
Strang din dinti, strig in interiorul meu

Inchid ochii si dau frau liber imaginatiei,
A celor cinci simturi care le posed,
Pictand gustul sarutului,
Al soaptelor la ureche, mirosul emanat de lacrimi.
Ochii mei sunt acoperiti.
Si te vad prin aripi,
Te scriu pictandu-te in vise,
Eu poetul pictor pierdut in somn,
Ce scrie sa amane moartea.

Nu, nu e o scrisoare de dragoste scrisa de cineva care nu poate iubi,
Ci e o pilda preluata de pe o inima care a iubit prea mult. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu