Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 27 noiembrie 2013

~ In cautarea ingerului ~

~ Am invatat ca ingerii umani
Invaluie aici visele de aur
Prin sunetele muzicii,
Aducand suflarea lui Dumnezeu
Pentru a atinge cerul.
Am fost, sunt si voi fi,
Brazda pentru profetiile lui
In acest unghi de viata pe termen limitat, 

Pentru ca apoi sa ma intorc acasa,

Sa ma ridic in tacere prin melodiile sterse,
Si mangaiate in mod invariabil,
Transportandu-ma catre alte dimensiuni.
Viata asta nu e decat un miraj,
Un labirint unde te indrepti cu pasii goi,
Prin imagini si dialoguri intre guri strambe,
Ingnorand esenta spiritului.

M-am imbracat in pielea asta
Sa merg cu ea sa cunosc timpul,
Coborand pe pamant sa te caut,
Si m-am trezit in furtuni de nisip,
Lovita cu pietre,
Am atipit in acest univers,
In pielea in care nu mai incap,
Care nu mai are nici inceput nici sfarsit.
Pana in clipa in care timpul va expira,
Si apoi voi adormi in patul urias,
Captusit cu vise, unde nu vor mai exista voci,
Nici cuvinte false, nici florile uitarii.
Va ramane doar un ecou,
Pe o foaie alba,
Ramas pentru vindecarea ranilor,
In noptile cu luna plina,
Iar tu si eu,
Nu vom mai fi nici barbat nici femeie,
Ci doar niste ingeri copii,
Carora cerul le va ura „bine ati venit!”. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu