Odine With Love

Odine With Love

joi, 21 noiembrie 2013

~ Am vazut o fantoma ~

~ Am vazut o fantoma 
Care avea ochii tai, 
Zambetul tau, pielea ta 
Si am căutat ochii in umbra noptii
Pana in zori.


Am privit-o ca si cum o stiam,
Dinainte de o cunoaste,
Cineva care  a fost,
Cineva care nu a venit inapoi,
Si care a ramas amprentat pe retina.
Am vazut multe fantome,
Care aratau ca oricare altele,
Si le puteam confunda intre ele
Dar niciodata toate fantomele astea,
Nu aratau ca tine.
Si asta ma sperie
Ca in toata colectia asta de fantome,
Care par una si  aceeasi persoana 
Cu nume diferite,
Cu vieti diferite, chipuri diferite,
Vor fi la fel de egale,
Cu nimic deosebit.
Nu mai vreau sa vina
Sa nu mai stiu unde se duc,
Sau ce au de gand,
Fantomele, oamenii, visele,
Cu zambetele lor false,
Cu ochi ce urmaresc fiecare miscare,
In colturi de camere intunecate,
Asteptand la panda sa sacrifice fericiri.
Si in marea de fantome,
In care toate sunt identice,
Una e diferita,
Care are ochii tai, pielea ta,
Zambetul tau,
Si nu e altceva decat o bucata de iluzie,
Esti Tu, ratacit in iluzia perfectiunii.

Am vazut o bucata de iluzie,
Prin inima ta.
Amagirea promisiunilor prin cuvinte,
Cea dus pana la uciderea perfectiunii,
Acea iluzie, care rupe o bucata din inima,
Inima mistuita de pasiune,
Acel "foc care arde fara a fi vazut ", 
Si care nu il stinge nici marea,
Nici tacerea care rupe sperante,
Nu va sterge iluzia unei povesti,
A unui vis in care va dispare fantoma,
Si in urma  vor ramane, fotografii si poeme. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu