Odine With Love

Odine With Love

duminică, 27 octombrie 2013

~ Fraze pierdute in tacere ~

~ Vreau tacere. Nu vreau sa aud nimic. Vreau sa stau in zgomotul ragusit al sentimentelor mele. Sa se auda doar palmele, cum saruta chipuri desprinse de dincolo de nori. ~

~ Un suflet liber întotdeauna vrea să fie liber si niciodata nu trebuie ingradit. Se amesteca in tine ca o samanta inabusita de pamant si explodeaza erupand cu furie ca sa devina o planta vie care face flori si fructe si sa dea nastere la cer . ~

~ Vreau tacere doar un minut, sa pot sa spun un milion de lucruri doar prin ochi. Sa-mi las sufletul sa vorbeasca cu sufletul tau in acest dialog tacut, prin falfait de gene. ~ 


~ Calc pe nisipul marii sa scriu cu talpile poezii. Vad cum valurile le sterg, iar efectul lor ma inspira ca niste muze nebune ce incearca sa imi rataceasca in ecourile sufletului meu. Tipetele lor ma trezesc din dureri si imi aduc aminte ca inca sunt in viata. ~
~ Lasa-ma sa te vad in tacere, sa inchid ochii si sa imi imaginez cum strigatul meu mut strabate cerul pana in gandurile tale. ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu