Odine With Love

Odine With Love

sâmbătă, 17 august 2013

~ Minte oarbă ~

~ Mi-ai luat inima şi nu am protestat,
Căci am avut încredere în miile de cuvinte,
Şi-aşa abil în timp, cu ele ai crestat,
În sufletu-mi prea plin de atâtea simţăminte.


În mintea mea cea oarbă nu am văzut minciuna,
Şi am lăsat să judece o inimă prostită,
Crezând în fraza, „ca tine nu e niciuna“,
Plâng acum mormântul, unde-mi şade inima sfârşită.

Sufletul leapădă un trup lovit de cruditatea,
Călăului din vise, cu ochii ce-i sclipeau,
Ucis perfid şi rece, cu toată duritatea,
De promisiuni deşarte, ce-n viaţă îl ţineau.

Din furtuna neagră a vieţii mincinoase,
Se va ridica spre ceruri un suflet despicat,
Căci şi-a primit răsplata cu lecţii dureroase,
Lăsând pe pământ, un trup de dragoste crucificat.

Doar că moartea sufletească din lecţii de iubire,
Nu e o moarte neagră, ce nu te mai ridică,
Ci este plata sfântă pentru care primeşti luminare,

Ce te eliberează de dureri, dezamăgire şi de frică. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu