Odine With Love

Odine With Love

vineri, 9 august 2013

~ Eu sunt codru şi marea ~

~ Eu sunt un codru de iubire,
Şi venele îmi înverzesc,
Când mă cuprinzi cu fericire,
Când nu o faci, mă ofilesc.

Şi îmi întind braţele largi,
Către  cer ca nişte ramuri,
Când tu spre mine o s-alergi,
Şi cuvinte să îmi murmuri.

Iar de -ai să pleci pe-a ta cărare,
Şi ai să uiţi de mine,
O să mă usuc de întristare,
Să mă înec printre suspine.


Eu sunt o mare îndragostită,
Care din depărtare te priveşte,
Şi-n valuri vreau să fiu iubită,
Căci dragostea mă copleşeşte.

S-ajung să-ţi sărut tot trupul,
Să-ţi las sarea mea pe tine,
Să-ţi ating cu drag iar chipul,
Şi braţele valurilor să te aline.

De n-ai să vrei să înoţi în zare,
În braţele valurilor mele,
Între codru şi o mare,
Va sta iubirea mea şi stele. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu