Odine With Love

Odine With Love

joi, 22 august 2013

~ Abise ~

~ Cine eşti tu oare,
Bărbatul fără chip,
Ce doar în vis apare,
Şi se pierde în nisip?
Ce cauţi tu în vise,
Şi oare ce doreşti,
Căci visele-s ucise,
De cuţitul ce-l răsuceşti?
De ce nu încetezi,
A-mi râde şmechereşte,
Căci ochii nu sunt limpezi,
Şi ucid mişeleşte?
Tu nu şti oare,
Că sufletele-s sfinte,
Şi că rana doare,
Cu tot cu pansamente?
Că vei plăti odată,
Pentru tot ce cauzezi,
Şi inima fărâmată,
La loc n-o s-o mai aşezi?
Şi nici o faptă cu voinţă,
Nu va mai şterge în veci,
Ce faci cu bună ştiinţă,
Când sufletul mi-l seci?
Ce vrei tu străine,
De ce nu ieşi din visul meu,
Ce vrei în viaţă de la mine,
Nu ştii cât mi-e de greu?

Vreau să dispari în noapte,
Aşa cum ai apărut,
Să-mi laşi aripile rupte,
Că tare m-au durut.
Şi să-ţi continui viaţa,
Aşa cum îţi doreşti,
Să se ridice ceaţa,
Din vise si poveşti.
O să rămân în patul rece,
S-aştept s-apară-n vise,
Un chip străin ce trece,
Fără sentimente în abise. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu