Odine With Love

Odine With Love

vineri, 26 iulie 2013

~ Zidarul ~

~ Iubeşte-mă cum te iubeşti pe tine,
Şi nu mă mai zidi în chinuri,
Cum a-ncercat Manole a pune,
Pe Ana lui adânc în ziduri.
 
Căci nu poţi construi cu jertfă,
O casă ca o mănăstire,
Şi-n ea să cânte îngerii la harfă,
Când e clădită cu nefericire.

Tu nu îmi eşti Manole,
Aşa cum eu nu sunt o Ană,
N-ai cum să aştepţi miracole,
Făcând casă cu jerfă umană.

Şi totuşi m-ai zidit pe mine,
Cu tot cu inima-mi în închisoare,
Acum din ziduri se aud suspine,
Şi rugăciuni de îndurare.


Iubitul meu, mester faurar,
Dragostea e mai presus,
Decat un monument funerar,
În care un suflet a fost răpus.

Manole-al meu cu privire senină,
Cel care pe mine m-a zidit,
În casa în care iubirea se închină,
Şi care-a uitat că m-a iubit. ~ 
~ Odine ~





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu