Odine With Love

Odine With Love

marți, 30 iulie 2013

~ Rochie de roze ~

~ Îmi car picioarele desculţe,
Şi rănile însângerate,
Pe drumuri ce stau să-mi înalţe,
În faţă vise dezmembrate.


Şi calc pe căi ferate părăsite,
În gări în care trenul nu se mai opreşte,
Târâindu-mi picioarele-obosite,
Cu rana din talpă ce mi se adânceşte.


Păşesc tăcută pe drum agale,
Aşteptând de departe să apar-o veste ,
Să eliberez gânduri ireale,
De parcă totul e-o poveste.


Visez grădini trandafirii,
Cu spini ce se înfig adânc în carne,
Mă îneacă visul în roze purpurii,
Iar pe mormânt petale îmi aşterne.

Cu trupul plin de roze însângerate,
Precum o rochie de cununie,
Mă las pierdută pe drumuri neumblate,
Şi bântui într-o nesfârşită agonie.

Eu sunt un trunchi de trandafir,
Din mine înfloresc păduri de flori,
Pentru cel mai adorat din lume musafir,
Iubitul meu din vise, cu ochi seducători. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu