Odine With Love

Odine With Love

luni, 1 iulie 2013

~ Protecţie ~

~ Să nu mă mai atingi vreodată,
Căci s-ar putea să te răneşti,
Mi-au crescut spini pe faţa toată,
Dacă o să vrei să mă loveşti.


Aşa cum trandafirul se apară,
Să nu fie smuls din locul lui,
Aşa nu mai vreau eu să mă doară,
Din cauza dorului.

Şi nu vreau să mă ascund,
Ci să mă arăt aşa cum sunt,
Cu floarea sufletului arzând,
Şi trupul meu firav să înfrunt.

Aşa cum am înfruntat furtuni,
Şi ploi în suflet ce m-au sfâşiat,
Acum că mi-au crescut pe mine spini,
De nici o mână nu va mai fi tăiat.

Şi voi creşte pân’la cer,
Şi-mi voi deschide lotusul din mine,
Divinităţii o să mă ofer,
Să simt fiorul iubirii divine.
 
Nici tu nici nimeni nu o să mă atingă,
De scutul spinilor ca niste stigmate,
Căci nici o mână nu va putea să frângă,
Ceea ce e protejat de divinitate. ~ 
~ Odine ~




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu