Odine With Love

Odine With Love

duminică, 28 iulie 2013

~ Dor de mare ~

~ Mi-e dor de mare şi mi-e dor de tine,
Iar depărtările au gusturi peline,
Mă ţin pe loc înlănţuită,
Şi-n suflet toarnă licoarea otrăvită.



Mă otrăvesc în orice clipă,
Şi-aş vrea să pot pleca în pripă,
Fără să iau nici un bagaj,
Chiar de mi-aş pune şi sufletul gaj.


S-ajung la marea unde inima îmi bate,
Unde simţurile îmi sunt anesteziate,
La marea care îmi sărează existenţa
Şi lasă în spate ce a adus suferinţa.

Marea să îmi mângâie picioarele,
Iar tu să îţi deschizi larg braţele,
Să cânte pescăruşii printre noi,
Să ne cunune luna pe amândoi.

Şi-nconjuraţi de stele căzătoare,
Jurămintele vor deveni nemuritoare,
În uniunea cerului cu marea-albastră,
Vor fi martori la căsătoria noastră. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu