Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 12 iunie 2013

~ Am inteles ~

~ Vrei sa stii cat de mult iubesti o persoana?
Incearca sa o pierzi.
Vrei sa sti ivaloarea unui prieten?
Incearca sa stai singur.
Vrei sa vezi cat de important e un copil?
Afla ca nu il vei avea niciodata.
Vrei sa intelegi ce inseamna maretia unui zambet?
Stai numai langa oameni tristi.

Vrei sa vezi cum e sa suferi din dragoste?
Incearca sa te apropii de moarte.
Vrei sa crezi in miracole?
Apropie-te de Dumnezeu.
Vrei sa gusti cea mai buna mancare?
Flamanzeste cateva zile.
Vrei sa afli valoarea banilor?
Incearca sa cumperi sanatatea sau viata.

  • Am inteles ca ceea ce dureaza fie si o secunda, se traieste cu intensitate, poate fi eternul.
Am inteles ca daca saruti o persoana pentru a uita o alta, este un nonsens,
Pentru ca nu numai ca nu o vei uita, dar o vei iubi mai mult.
Am inteles ca cele mai frumoase dovezi de dragoste sunt cele simple,
Am inteles ca in viata nu comunul ne atrage,
Am inteles ca pentru tine poate fi o persoana cea mai importanta, dar tu pentru ea sa nu insemni nimic,
Am inteles ca intr-o zi ne poate fi dor de un prieten, dar ca uneori e deja prea tarziu…
Oricum…
Am inteles ca poti trai si un secol, daca nu exista un moment in care sa te opresti si sa spui, ca e suficient putin, pentru a iti realiza visele si pentru a spune tot ceea ce ai de spus.
Am inteles ca nu exista nici o bariera pentru a nu fi sincer,
Am inteles ca viata iti va da momente grele tocmai pentru a te
invata sa o infrunti,
Am inteles ca vrea ca tu sa stii ce ai de facut intr-o singura secunda, atunci cand nu vei avea prea mult timp de ales si tot ceea ce va trebui sa faci, va fi sa pleci pe un drum inainte zambind, chiar daca in spatele tau a ramas o furtuna,
Am inteles ca miracole exista si intr-un bob de grau daca il vei lasa sa incolteasca,
Si ca totul depinde numai de tine cum vei vedea viata,
Ca nimeni nu va privi privi in locul tau si prin ochii tai. ~
~ Odine ~



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu