Odine With Love

Odine With Love

vineri, 17 mai 2013

~ Un început de om ~


~ Mi-am aruncat braţele în soare,
Să-mi ardă aripile,
Să devin nemuritoare,
Să nu mai simt clipele.

Mi-am aruncat privirea-n spate,
Să îmi revăd trecutul,
Să fac de-acum tot ce se poate,
Având în faţă începutul.

Un început de om, fără de aripi,
Retezate de iubire şi speranţe,
Ce au lăsat în spate numai ţepi,
Şi-n loc de aripi, două braţe.

Să vrei să zbori doar cu mâinile întinse,
Sperând că ele te vor susţine,
Două crengi dintr-un copac desprinse,
E tot ceea ce zborul tău conţine.

Cu braţele deschise către asfinţit,
Să te arunci cu ochii strâns închişi,
Să-ţi dai drumul către infinit,
Într-un zbor larg lângă pescăruşi.

Şi toate relele vor rămâne pe pământ,
Uşurându-ţi întreaga fiinţă,
Plecând spre nori cu un crezământ,
Că ai ajuns în zbor cu umilinţă. ~
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu