Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 15 mai 2013

~ Te-am fotografiat ~



~ Te-am fotografiat în minte şi în gând,
Şi nu am nevoie să îţi văd iarăşi chipul,
Ştiu şi pământul pe care treci călcând,
Şi ridurile care ţi le-a lăsat timpul.


Îţi ştiu şi linia vieţii din palmă,
Pe toate le-am fotografiat,
Fără să şti în noaptea calmă,
Cu ochii ce te-au adorat.

Când tu dormeai ca un copil,
Primind liniştea nopţii line,
Eu îţi număram ca un contabil,
Tot ce ţie îţi aparţine.

Ţi-am vegheat somnu-ţi profund,
Cum fac îngerii în noapte,
Şi-n visul tău vroiam să mă cufund,
Să îţi sărut ale tale pleoape.

Ţi-am fotografiat fiecare părticică,
Din fiinţa ta, din trupul tău,
Să-nchid ochii şi să te văd o clipă,
Când dorul mă cuprinde rău. ~
~ Odine ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu